Ехал в потоке. Скорость небольшая. Внезапно впереди едущая машина решила пропустить Камаз встав колом. УАЗ за счет больших колес успел отормозиться. Я нет. Оформляться смысла не было, разошлись с миром.<br/><br/>
По словам драчунов парень в майке с коротким рукавом назвал овцой девушку оппонента. За что выхватил за пару минут до этой записи. Ему показалось мало и сняв куртку он предложил схлестнуться еще разок. У второго парня, как оказалось, в кулаке была солонка, которую он роняет во время драки и слышны слова про штраф. После окончания съемки их сразу разняли.Надо сказать, драки там каждый раз, и каждый раз при закрытии, уже ничего не удивляет.<br/><br/>
Skier’s legs swept out by avalanche, keeps his camera rolling<br/>Incredible footage of the moments an avalanche starts directly underneath a skier in France. Keeping his camera rolling you can see what it was like inside the slide.
This comes as a reminder to be mindful of avalanche danger when on the slopes.
Become a weather junkie -- SUBSCRIBE NOW
Follow us on Twitter ► https://twitter.com/weathernetwork
Like us on Facebook ►https://facebook.com/theweathernetworkCAN/
Follow us on Instagram ► https://instagram.com/weathernetwork/
Weather Network approved! Watch more amazing videos right here►► http://www.theweathernetwork.com/videos/gallery
MORE WEATHER VIDEOS:
Reporters blown off-camera during live blizzard update
https://www.youtube.com/watch?v=saZnpFBVW_U
NEW 'top secret ice coating' creepy way to tell what car was parked
https://www.youtube.com/watch?v=FcOU8cQ7GuY
Keep mosquitoes away with this 1 weird trick!
https://www.youtube.com/watch?v=6Tu-l-4Yf4E
Star Wars snowblower (because The Force didn't work)
https://www.youtube.com/watch?v=dSuDizt3wck
For over 25 years The Weather Network has been an English language weather news and information specialty channel that is owned by Pelmorex Media.
At The Weather Network there is a common saying that Mother Nature doesn't take a break and neither do we. We are committed to delivering weather information to our consumers 24 hours a day, 365 days a year, across all platforms TV, web, desktop and mobile. Summer, fall, winter and spring.